gototopgototop
Gruodžio mėn. renginių planas
Antradienis, 03 Gruodis 2019

Skaityti toliau...
Edukacija „Kalėdaičių kepimas“
Antradienis, 03 Gruodis 2019

Skaityti toliau...
Integruotos pamokos „Aušros “ gimnazijoje
Antradienis, 03 Gruodis 2019

Skaityti toliau...
Diskusijos su moksleiviais apie sąžiningą elgesį mokykloje
Ketvirtadienis, 21 Lapkritis 2019

Skaityti toliau...
Lapkričio 16-oji – Tarptautinė tolerancijos diena
Ketvirtadienis, 21 Lapkritis 2019

Skaityti toliau...
„Šviesos šventė“
Trečiadienis, 06 Lapkritis 2019

Skaityti toliau...
Pozityvus lavinimas – laiminga mokykla Skaitykite daugiau: http://www.svietimonaujienos.lt/pozityvus-lavinimas-laiminga-mokykla/ PDF Spausdinti El. paštas

Visuomenė nerimauja dėl mokytojų darbo kokybės ir dėl to, jog vis mažiau žmonių renkasi darbą švietimo srityje. Akivaizdu, kad reikia ne tik spręsti kartų pasikeitimo problemą, bet ir pertvarkyti pedagogų rengimo sistemą taip, kad mokytojai perimtų iniciatyvą į savo rankas ir ugdytų laimingą asmenybę. Sisteminiai pokyčiai reikalauja daug išteklių ir laiko, todėl tikėtis greitų rezultatų yra sunku. Mokymosi visą gyvenimą programa suteikia galimybę mokyklos bendruomenei įgyvendinti šiuos pokyčius greičiau ir efektyviau, nes įgyjamos žinios ir išsiugdytos kompetencijos pritaikomos praktikoje čia ir dabar.

Šiuo metu didelis dėmesys yra skiriamas pozityviam švietimui, kuris suteikia jaunimui žinių ir gyvenimo įgūdžių, praverčiančių jų kasdienėje veikloje ir ateities perspektyvose. Šis šiuolaikinis ugdymo metodas yra pagrįstas pozityviosios psichologijos principais, kurie orientuojasi į individo stiprybes ir dorybes, siekiant optimalaus bendruomenės funkcionavimo. Pozityvus ugdymas akcentuoja, kaip svarbu yra lavinti ne tik protą, bet ir emocinį intelektą, kad ugdyme svarbu ne tik akademiniai pasiekimai, bet ir pozityvios, stiprios asmenybės formavimas ir skatinimas. Remiantis pozityvaus ugdymo samprata, mokykla yra vieta, kurioje mokiniai ne tik ugdo savo intelektualinius gebėjimus, bet vysto platų asmeninių kompetencijų rinkinį. Įgytos kompetencijos stiprina mokinių psichikos sveikatą, skatina pozityvias emocijas, efektyvų bendravimą ir bendradarbiavimą, padeda išsikelti ir siekti ilgalaikių tikslų, ugdo sąmoningumą ir prasmės pajautimą kasdienėje veikloje.

Joniškio „Aušros“ gimnazija yra ugdymo įstaiga, nuolat ieškanti naujovių, siekianti suteikti moksleiviams poreikius atitinkantį išsilavinimą. Tolimesnis sėkmingas mokinių ugdymas gali būti užtikrintas tik mokytojams įsisavinus bei pritaikius savo darbe inovatyvius darbo metodus, mokymo priemones, atnaujinus mokomąją medžiagą, efektyviau organizavus ugdomąją veiklą. Pagal galimybes ugdymo naujovės yra ir bus įtraukiamos į pamokų planus, mokytojų ilgalaikius planus, ugdymo planą, Gimnazijos veiklos programą.

Laimingos mokyklos sukūrimas, rekomendacijų parengimas yra vienas iš Gimnazijos uždavinių. Siekiame, kad šis klausimas būtų sprendžiamas ne tik Gimnazijos ar šalies lygiu, bet perimant ir tarptautinę patirtį, dalinantis savo idėjomis tarptautinėje pedagoginėje bendruomenėje. Būtinas šios veiklos tęstinumas, rengiant kūrybiškai dirbančius mokytojus.

Šio projekto tikslas - sukurti bendrą pozityvaus ugdymo metodiką, paremtą pozityvaus švietimo galimybėmis bei šalies ir užsienio ugdymo naujovėmis, užkirsti kelią smurtui bei patyčioms Gimnazijoje ir kiek įmanoma už jos ribų, skatinti tėvų teigiamą požiūrį į pozityvų vaikų auklėjimą bei ugdymą, kurti harmoningą Gimnazijos bendruomenę. Projekto veiklos apima ne tik mokytojų ar gimnazijos administracijos atstovų kvalifikacijos tobulinimą ar naujų kompetencijų įgijimą, bet ir įgytos patirties sklaidą šalyje ir tarptautiniu lygiu. Numatomas darbo stebėjimas yra puiki priemonė siekti bendro užsibrėžto tikslo, pasidalinti skirtingų šalių ugdymo patirtimi. Darbo stebėjimo vizitai numatyti Suomijoje, kur apskritai žmonės save laiko laimingais, todėl mokyklose mokiniai taip pat ugdomi pozityviais pavyzdžiais. Antrasis darbo stebėjimo vizitas numatytas Graikijoje, kur pati aplinka skleidžia pozityvą. Šios šalys pasirinktos ne atsitiktinai. Bendravimas tęsiasi jau keletą metų po įgyvendintų Erasmus+ KA2 projektų. Numatyta, kad projekto vykdymo metu kvalifikaciją patobulins daugiau nei trečdalis gimnazijos pedagogų. Įgytą patirtį mokytojai perduos kitiems gimnazijos, rajono mokytojams, Gimnazijos bendruomenės nariams ir mokinių tėvams. Patirtis bus apibendrinta metodinėje - praktinėje konferencijoje, kur Gimnazijos mokytojai rengs pranešimus apie patobulintas ir naujai įgytas kompetencijas.

Tikimės, kad šis projektas pagerins organizacijos emocinės būsenos kūrimo kompetencijas ir gebėjimus, leis didinti mokinių motyvaciją jaustis gerai mokykloje ir siekti aukščiausių rezultatų, gimnazijos mokytojai turės galimybę įgyti naujos patirties. Laukiama, kad pagerės mokinių ugdymo rezultatai, pasiekimai konkursuose, olimpiadose, brandos egzaminų vertinimai. Taip pat pagerės gimnazijos ugdymo rezultatai įvairių šalies bei tarptautinių tyrimų kontekste. Juk laimingas žmogus gali daug daugiau nei kenčiantis, bijantis ir užsisklendęs.

Mokytojai planuodami ugdomąją bei metodinę veiklą panaudos seminaruose įgytas žinias bei bendrąsias kompetencijas. Administracija įgytas žinias panaudos konfliktų valdymui bei problemų sprendimui, taikys kolektyvo motyvacijos gerinimui ir pozityviam požiūriui į pedagogą formavimui visuomenėje.

Violeta Židonienė

Joniškio „Aušros“ gimnazijos direktoriaus pavaduotoja ugdymui

Projekto koordinatorė

 

Pamokų laikas

1. 8.00 – 8.45
2. 8.55 – 9.40
3. 9.50 – 10.35
...................
4. 10.55 – 11.40
...................
5. 12.00 – 12.45
6. 12.55 – 13.40
7. 13.50 – 14.35
8. 14.45 – 15.30

Kalendorius

Kontaktinė informacija


Joniškio „Aušros“ gimnazija
Kodas- 290565040
S.Goeso g. 2,
LT-84143 Joniškis
Tel./faksas: 8 426 52804
rastine@joniskiogimnazija.lt

Parama

Joniškio „Aušros“ gimnazijos paramos sąskaita: LT467300010040247147 Bankas AB Swedbank
Erasmus+ project
eTwinning projekto kokybės ženklelis
Visos teisės saugomos © 2019 Joniškio "Aušros" gimnazija.
Joomla! yra nemokama programinė įranga, platinama pagal GNU/GPL licenziją.